Wednesday, August 16, 2017

Wajah baru blog SKNL


Syukur Alhamdulillah.. akhirnya dapat juga tukar 'wajah' blog SKNL. Terima kasih diucapkan kepada beberapa tutorial blog yang saya kunjungi kerana berkongsi tips2 yang sangat berkesan untuk saya mencantikkan blog sekolah. Walaupun tak secantik mana, tapi bagi saya cukup sekadar sedap mata memandang. Sememangnya masih terdapat banyak kekurangan yang perlu diperbaiki dalam blog ini, Insyaallah akan dibuat secara perlahan-lahan sebabnya saya sendiri pun masih dalam proses belajar cara buat blog. Dan untuk pertama kalinya saya menulis di blog ini, saya ingin bermula dari perkara paling asas.. Perkenalkan.. ini lah dia Sekolah Kebangsaan Nunuyan Laut...


Dan ini pula adalah wajah-wajah yang bertanggungjawab dalam pentadbiran sekolah...
Dihadapan sekali ialah Guru Besar SKNL iaitu Encik Mohd Busrah Nordin. Manakala yang berdiri dibelakang bermula dari kanan ialah Pen. Kanan Kokurikulum iaitu Encik Ramanshah Hj Sahrun, Pen. Kanan Pentadbiran iaitu En. Kelana Hamros dan tepi sekali yang berbaju krim ialah Pen. Kanan HEM iaitu Encik Esnan Sayuti.

Mungkin pada masa akan datang saya akan cuba memperkenalkan pula Guru-guru SKNL dan juga AKS yang menjadi tulang belakang sekolah. sehingga itu... sampai bertemu lagi...

No comments:

Post a Comment